1) Ootused ja soovid ainele – pane kirja, mida sellelt kursuselt ootad, mida ootad õppejõududelt, kaastudengitelt, endalt.
Ootan ainelt erinevate võimaluste ja keskkondade tutvustamist, mida augustikuu kontakttunnid juba ka pakkusid. Õppejõududelt ootan ausat tagasisidet tehtud tööle ning soovitusi parendamiseks. Kaastudengitega oma kursusel käib meil alati tihe koostöö, selles aines on eriti huvitav kogemusi vahetada, sest see rikastab veelgi. Huvitav oleks näha, milliseid keskkondi ja digivahendeid kasutatakse, siin on ju võimalusi lõputult. Saab töö jaoks kindlasti palju ideid.
Endalt ootan tähtaegadest kinnipidamist ning erinevate IKT vahendite, keskkondade ja rakenduste kasutamist nii praktikal kui töös klassiõpetajana.
Ootan ainelt erinevate võimaluste ja keskkondade tutvustamist, mida augustikuu kontakttunnid juba ka pakkusid. Õppejõududelt ootan ausat tagasisidet tehtud tööle ning soovitusi parendamiseks. Kaastudengitega oma kursusel käib meil alati tihe koostöö, selles aines on eriti huvitav kogemusi vahetada, sest see rikastab veelgi. Huvitav oleks näha, milliseid keskkondi ja digivahendeid kasutatakse, siin on ju võimalusi lõputult. Saab töö jaoks kindlasti palju ideid.
Endalt ootan tähtaegadest kinnipidamist ning erinevate IKT vahendite, keskkondade ja rakenduste kasutamist nii praktikal kui töös klassiõpetajana.
2) Kogemus arvutite ja tehnoloogiaga - pane kirja, milline on sinu senine kogemus arvuti, interneti, nutitelefoni rakenduste, arvutiprogrammide kasutamisega (nii negatiivne kui ka positiivne).
Minu kogemused arvutite ja tehnoloogiaga on olnud positiivsed. Seda nii isiklikus kasutuses kui ka tööalaselt. Kasutan peaaegu igapäevaselt sülearvutit, internetti, mälupulka, projektorit, tahvelarvutit, nutitelefoni ning erinevaid rakendusi. Annan koolis hetkel ka kolmandale klassile ainekeskset arvutiõpetust ning kasutame õpilastega IKT vahendeid ka teistes ainetundides.
Koolis töötades (I kooliaste) oleme õpilastega teinud online kontrolltöid, võtnud osa MateTalgutest, lahendanud pinginaabriga matemaatikaülesandeid rakenduses MathFight, kasutanud mobiile tunnis pildistamiseks ning otsingumootorit. Võtsime ka osa joonistusvõistlusest "Joonistame koletisi", kus olime ainus klass, kes joonistas koletised Paint-programmis. Üks minu õpilane võitis oma tööga "Tuumakärbes" sellel võistlusel eripreemia. Seega olen püüdnud oma huvi IKT vastu süstida ka oma õpilastesse ning näidata neile erinevaid võimalusi, kuidas nutiseadmeid õppetöös kasutada.
Olen meie kooli Digipöörde meeskonnas ning lähen 20. septembril ühele nädalasele IKT koolitusele Inglismaale.
Negatiivset otseselt olnud ei ole. Tundidesse planeeritud IKT tegevused on olnud varustatud ka plaaniga B, juhuks kui wifi veab alt.
Koolis töötades (I kooliaste) oleme õpilastega teinud online kontrolltöid, võtnud osa MateTalgutest, lahendanud pinginaabriga matemaatikaülesandeid rakenduses MathFight, kasutanud mobiile tunnis pildistamiseks ning otsingumootorit. Võtsime ka osa joonistusvõistlusest "Joonistame koletisi", kus olime ainus klass, kes joonistas koletised Paint-programmis. Üks minu õpilane võitis oma tööga "Tuumakärbes" sellel võistlusel eripreemia. Seega olen püüdnud oma huvi IKT vastu süstida ka oma õpilastesse ning näidata neile erinevaid võimalusi, kuidas nutiseadmeid õppetöös kasutada.
Olen meie kooli Digipöörde meeskonnas ning lähen 20. septembril ühele nädalasele IKT koolitusele Inglismaale.
Negatiivset otseselt olnud ei ole. Tundidesse planeeritud IKT tegevused on olnud varustatud ka plaaniga B, juhuks kui wifi veab alt.
3) Eesmärgid – Mis on sinu õppimise eesmärgid? Miks sa tahad just seda õppida? Mis sunnib sind seda õppima?
Minu eesmärgiks on näha erinevaid võimalusi, kuidas IKT vahendite abil tunnid koolis vaheldusrikkamaks ja õpilasekesksemaks muuta. Näha ise ja näidata õpilasele ning lapsevanemale IKT vahendite olulisust õppeprotsessis, selle poolt pakutavaid erinevaid võimalusi. Ning kuidas ka arvutikartlikule õpilasele nutiseade ja rakendused sõbraks teha. Samuti täiendada enda IKT alaseid teadmisi.
Õpilased on erinevad ning üheks eesmärgiks on uurida, kuidas ja kas IKT pakub ka võimalusi individualiseerimiseks.
Minu eesmärgiks on näha erinevaid võimalusi, kuidas IKT vahendite abil tunnid koolis vaheldusrikkamaks ja õpilasekesksemaks muuta. Näha ise ja näidata õpilasele ning lapsevanemale IKT vahendite olulisust õppeprotsessis, selle poolt pakutavaid erinevaid võimalusi. Ning kuidas ka arvutikartlikule õpilasele nutiseade ja rakendused sõbraks teha. Samuti täiendada enda IKT alaseid teadmisi.
Õpilased on erinevad ning üheks eesmärgiks on uurida, kuidas ja kas IKT pakub ka võimalusi individualiseerimiseks.
4) Strateegiad – Kuidas sa kavatsed oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused sa pead läbi viima ja mis järjekorras?
Õppimises on minu tugevuseks alati olnud planeerimine ja püstitatud tegevuskavast (ka ajakavast) kinni pidamine. Oma eesmärgid kavatsen saavutada katsetades, proovides, erinevaid IKT vahendeid ainetundidesse lõimides, õpilasi motiveerides. Samuti kolleegidega suheldes ning kooli IKT vahendite rohkust kasutades.
5) Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid sa kasutad eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas sa neile ligi pääsed?
Kindlasti on siin suureks eeliseks see, et töötan koolis õpetajana. Koolis on väga head võimalused nutiseadmete jms kasutamiseks nii ise, kui koos õpilastega. Meie kasutuses on tahvlikomplektid, sülearvutite komplektid, wifi, projektor, smarttahvel, diktofonid, kaamerad, nutitelefonid, arvutiklass ja IT-õpetaja. Töötades koolis on ka suurem võimalus endale sobivalt selle aine ja praktikaga seonduvaid ülesandeid sooritada, midagi muuta või uuesti katsetada.
Kavatsen kasutada kolleegide abi, kooli haridustehnoloogi abi ning loodan, et saan põnevaid ja kasulikke teadmisi ka septembri lõpus IKT koolitusel Inglismaal Bathis.
Kavatsen kasutada kolleegide abi, kooli haridustehnoloogi abi ning loodan, et saan põnevaid ja kasulikke teadmisi ka septembri lõpus IKT koolitusel Inglismaal Bathis.
6) Hindamine – Kuidas sa tead, et sa oled oma eesmärgid saavutanud? Kuidas sa hindad oma saavutusi? Mis tõestab seda?
Ma arvan, et kui õpilane on IKT vahendite kaasabil omandanud mingi teema ja seda tehes on ta motiveeritud ja säravate silmadega, siis see on tõestus mu eesmärgi täitumisest - et ma suutsin midagi (ise enne selgeks õppides) erinevatele õpilastele selgeks õpetada, lastes neil tegutseda IKT vahenditega nii, et kõik saavad sellest eduelamuse.
Ma arvan, et kui õpilane on IKT vahendite kaasabil omandanud mingi teema ja seda tehes on ta motiveeritud ja säravate silmadega, siis see on tõestus mu eesmärgi täitumisest - et ma suutsin midagi (ise enne selgeks õppides) erinevatele õpilastele selgeks õpetada, lastes neil tegutseda IKT vahenditega nii, et kõik saavad sellest eduelamuse.
Tänan õigeagselt esitatud kodutöö eest ning sinu õpilepingut oli väga põnev lugeda. Oled hea enesereflekteerida ja usun, et õpileping tegi ka sinu jaoks eesmärke selgemaks, ehk mida ise ainelt ootad ja kuidas panustad.
VastaKustutaKindlasti kaugõppena on teil vaja rohkem ise pusida ja avastada ning minu pakutud lahendused, võimalused nõuavad iseseisvat asja läbi mõtlemist ja analüüsimist.
Tõstatasid väga hea küsimuse "kuidas ja kas IKT pakub ka võimalusi individualiseerimiseks" ning hea meelega otsin koos teiega sellele küsimusele vastust.